Menu

aku bukan PAPARAZZI...

*aku jugak bukan gay atau gigolo....kehkeh

tengah2 malam ni buat tajuk post kat blog ala2 rancangan Melodi yang bikin banyak kontroversi  pulak...hehe


tengah malam ni bukan la nak cerita pasal gosip panas retis..tapi nak cerita pasal ini...

pergh..teringin sungguh dengan camera model ni ...bapak aku dah la keje dengan Panasonic...so dapat la less dalam RM 200-300..kalau nak beli DSLR tak mampu lagi...lagi pun bukan hardcore sangat..tapi still minat gak la ambik gambar ni..suka shoot sana sini..hehe...aku dah bosan dengan kamera digital biasa tu..tak sharp sangat la..so sesekali nak tukar selera... nak tau apa mak aku cakap tak?

"KO BUKAN PAPARAZZI @ WARTAWAN MELODI MACAM NAS AHMAD TU..."

aku cakap la kan..KALAU DAH MINAT NAK BUAT MACAM MANA ?

pastu bapak aku pulak menyambung...
KALAU NAK BELI PAKAI DUIT SENDIRI...dengan selamba beliau  berkata...

erk...aku agak terkesima di situ...nampak nya terpaksa la menabung dalam tabung ayam selama setahun untuk beli menatang di atas...begitu la nasib aku yang BUKAN SEORANG PAPARAZZI...

p/s : kalau dapat Lumix tu boleh aku buat segmen Aku & Lumix ala2 segmen Aku, Dia & DSLR yang macam Nisa Menaip buat tu ... haish tak habis2 kau ni berangan salim oi..=.=' apa nak buat ..tu je yang boleh masa sekarang ni..doakan la aku dapat beli ye korang .. 

sekian... 
:)

3 comments:

  1. wakakakakaka! berangan letew,tapi i pon nak jugak dslr ni,huhu....smart woooooo!

    ReplyDelete
  2. pergh...smart tuh!!!
    selamat menabung..
    kurangkan sikit makan ek...
    ho3

    ReplyDelete
  3. nak jugakkkkkkkkkkkk... best an ader kamera camni.. y digital nyer da bosan.. uhuhuhu..

    ReplyDelete