Menu

mau lari ke jepun..!!! dah tak tahan !!!

haish bosan aku dengan kontroversi yang melanda dalam dunia siber ni...dengan isu panas si Gambit Saifullah maki blogger dan para blogger yang tak mengaku kalah berjuang untuk bersihkan balik nama blogger....pergh.. perang besar dowh...aku pun terjebak sama dengan cerita panas ni..ye la..cubit peha kiri peha kanan terasa beb..



untuk melarikan diri dari kontroversi ni....aku lari ke luar negara...pukul 7.30 tadi aku ambik terbang  ..dengan mengalih tv menonton anime kesukaan hati Doraemon wakakakaka...tengok menda tu lagi best dari layan Si Gambit tu ..maki orang tak pepasal..tak habis2...dah buat silap mintak maaf la tu pun susah haish..tengok Doraemon..banyak pengajaran...sertakawan...jangan putus asa dan macam2 lagi..sudah2 la tu ..setan suka kalau kita gado2 ni kan..tapi tak kalau suka makan gado tak kisah la ahahahaah...

p/s : aku ingin lari ke jepun ... babai... 
assalamualaikum.. 

1 comment: