Menu

Kak Limah tak pegi konsert Final AF ???



ai kak Limah..nak boikot AF pulak...??? kenape nye..ceciter...cerciter...ceciter...kak Limah biasa la dengan muka scary beliau terus diam membisu...nasib la malas aku  nak layan kak Limah tu aku korek sendiri rahsia tu... rupa2 nya setelah aku tanya Pak Jabit ngan si Abu Hurairah tu aku dapat jawapan nye .. ini la punca kenapa Kak Limah dan yang lain2 boikot final AF tu...


cuba bayangkan....dari pukul 6 sampai la lebih kurang pukul 11 konsert tu habis..bila masa nya nak solat maghrib kalau dah cenggitu ... nak solat ramai kat dataran tu? perghh..hebat la.. dah la tu dengan venue konsert to dekat kot dengan masjid...lebih kurang 500 meter je.. kalau tengah menyanyi dibuat tetiba azan ISYAK nak buat macam mana ? BERHENTI kejap ? memang tak la kan..tak percaya meh aku tunjuk sikit..

credit pic : jiran sebelah

aku bukan la anti hiburan atau nak tunjuk islamik sangat...tapi selagi boleh untuk kita elak .. elak la dari pegi tengok live konsert final tu kan...tengok je kat..rumah...tak payah duk berpusu - pusu nak pegi..dapat spend time dengan family..boleh baring2 lagi..kalau kat sana?  dengan panas nye..ramai gile orang...


p/s : memang la sebelum ni banyak je event kat situ...tapi apa salahnya..kita betulkan yang biasa dan biasakan yang betul...bak kata akak sorang ni..apa salah nye kalau buat kat tempat lain..bukit jalil ke...stadium merdeka ... dan untuk blogger sekalian renungkan kata2 oleh blogger ni 
 Bloggers,mase gambit fuck kan kite,sume.kecoh nak buat entry,ni AF final nak buat depan ngn masjid kite tak amek port pon.ape kes?isu cmni la pttnye kte bersatu...

1 comment:

  1. mintak2 malam ni hujan ribut dengan petir segala..
    kilat sabung menyabung..
    Amin...

    ReplyDelete