Menu

FAFAU.... JANGAN TINGGAL DAKU...

ehhh...jangan fikir bukan2 la...aku takde skandal pun dengan si Fara Fauzana tu...aku ni cuma peminat dia..satu dalam jutaan peminat dia..cuma aku terkejut je dengan berita kat KOSMO! yang FAFAU ni dah DILAMAR !!! errkk..tapi bukan lamaran kawen la..lamaran untuk keje dengan stesen tv Astro...kontrak tu RM1 juta der...pergh..meleleh dengar..bukan seringgit..untung nye la..

.murah rezeki...tapi dia tak decide apa pun lagi..tapi kan...aku rasa la kan...tak best la kalau dia tak ada kat Hotfm..sebab dah ada chemistry dengan si Abang Botak FBI tu...meletop diorang kat Hotfm.. tetiap tahun menang deejay fofular... hmm...walau apa pun itu semua biar la  FAFAU tentukan apa yang baik untuk kehidupan dia kan..kalau FAFAU tak on air..biasanya aku terus berpaling tadah dengar Abang SY kat Sinar FM...kihkihkih.. :P


 p/s: love u FAFAU hehe... ^_^

No comments:

Post a Comment