Menu

aku suka perempuan rambut panjang....

setelah kejadian pelik yang berlaku pagi tadi...nak tau klik sini...sambil makan ini...


tiba2...tengahari ni aku tertengok (serius tak sengaja...hahaha) hari ni topik nya pasal perempuan berambut pendek...tertarik pulak aku dengan topik ni...sebab bagi aku kalau dah nama nya perempuan tu mesti la rambut panjang kan2..nampak anggun gitu...lebih kemelayuan...kan2..sapa setuju dengan aku? hehe..kalau tak jadi la macam kat sini..aku bukan nak yang begini...


lagi2 yang ini..takot =.='


yang biasa2 sudah..
tapi yang lebih kurang macam ni la kalau boleh...


^_^

"Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. Dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani." (Surah Al-Ahzab : Ayat 59)

sekian..
:)

6 comments: