Menu

aku pun kena hack jugak...

assalamualaikum....hadoii la ...semua orang dok kecoh pasal hack meng hack ni...tu la bahaya dunia siber ni..macam2 boleh buat...tak puas hati sikit je habis kena hack...sampai kecoh satu negara...pergh..femes seketika si hacker ni..jeles aku hahaaha...satu negara tau pasal dia...

dalam tak sedar...aku pun kena hack jugak...aku ingat website kerajaan je kena..rupanya aku pun kena jugak haish...bukan apa.. pagi ni aku rasa macam lost dan sangat looser...idea ada nak update blog...tapi perasaan tu macam menghantui diri...haish...begini la nasib manusia yang telah di hack oleh dia ni...jangan risau ...hacker ni baik..dan comel.. comel ke????  kahkakakakakah... ^_^



7 comments:

  1. dah ramai bloggers dia hacked. entah knp blogger pun dia serang. cuak pulak Shag. aritu br je kne hack tp nsb baik hacker tu okay. dia just nk remind yg password kte terlalu weak. hehe

    ReplyDelete
  2. lar.. ingt kne hack btul2 td..haha

    ReplyDelete
  3. nape dia hacked??? hahaha~

    ReplyDelete
  4. nak hack kau boleh tak????

    http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/06/tarif-tnb-naik-harga-gardenia-pun-naik.html

    ReplyDelete
  5. hoiiiii,mereng ke hape.huhu...ingan ngn kumpulan dragon force tu,huhu

    ReplyDelete
  6. hahaha act da tau da kau ta kne hack pon senanye sje wat entri gempak cmtu kan

    ReplyDelete